Program den här veckan:

Tisd 11 aug 10.00 Bön i Ordets kyrka

Onsd 12 aug 19.00 Bön

Sönd 16 aug 10.00 Sommarens sista gemensamma gudstjänst i Immanuelskyrkan, Owe Schmid ml. Kerstin Olsson

OBS! Den 21-23 augusti är det upptaktshelg inför hösten – OBS! Anmälan till vissa delar av helgen

Nu börjar sommaren närma sig sitt slut. Förhoppningsvis har den inneburit vila och avkoppling även om solen och värmen inte har skämt bort oss varje dag. När semestrarna är över är det ett naturligt läge att blicka framåt, och det gäller inte minst för oss som församling. Som tidigare år gör vi det lite extra under upptaktshelgen i augusti.

Fredag 21/8

Övernattning i Fällan för ungdomarna. För mer information kontakta Dawid Wahlström.

Lördag 22/8

Gemenskapsdag i Fällan

10.00 Förmiddagsfika och sedan undervisning av Kerstin Olsson om bön, förbön, smågrupper m m samt samtal kring inriktning för församling och anställda.

13.00 Lunch

14.00 Under eftermiddagen blir det någon form av aktivitet (femkamp eller liknande) och information om aktuella frågor t ex om kyrkans uppvärmningssystem.

15.30 Eftermiddagsfika och sedan andakt med lovsång och nattvardsfirande (slut ca kl 17)

Anmälan senast tisdag 18/8 till Kerstin Olsson 0733-43 70 51, kerstin.olsson@baptistkyrkan.se

Söndag 23/8    Halvårsmöte och trädgårdsfest

14.00 equmenias halvårsmöte i Baptistkyrkan