Veckans bibelord – Jes 17:8-9

Välkommen att vara med på en frukostföreläsning på webben arrangerad av Baptistkyrkan i Ödeshög lördagen den 24 april kl 09.00-10.30.

Du följer den digitala, livesända föreläsningen hemifrån och får också två frukostfrallor med pålägg levererade hem till dörren mellan kl 8 och 9 på morgonen. Priset är bara 60 kronor, men vi måste ha fått din anmälan senast måndagen den 19 april. Någon dag i förväg kommer du att få en länk till föreläsningen via epost. I samband med anmälan har du dessutom möjlighet att köpa Fredriks bok Bottenkänning till ett reducerat pris och få den hem till dig tillsammans med frallorna. Klicka här för att komma till anmälningsformuläret.

Har du frågor kan du höra av dig till församlingen pastor Emelie Gunnarsson, via epost emelie.gunnarsson@baptistkyrkan.se eller telefon 0730 60 44 51